A cikket várhatóan 5 perc alatt tudod elolvasni.

Hogyan felel meg a Forever az Y generáció céljainak?

Az Y generáció tagjai gyakran vállalnak másodállást
4 okot tárt fel a Forbes szakértője
Miért gondolom, hogy a Forever a tökéletes megoldás számodra?

Nemrégiben olvastam egy cikket a Forbes magyar kiadásának honlapján, amely arról szólt, miért vállalnak az Y generáció tagjai másodállást. Kaytie Zimmerman, a Forbes.com külsős szakértője feltárta a négy leggyakoribb okot. A 4 ok, amit a cikk felsorol, teljesen lefedi a Forever Living Products célját és értelmét. Úgy gondolom tehát, ha már másodállást vállalsz az Y generáció tagjaként, de akármelyik másik generáció tagjaként is, az egyik legértelmesebb megoldás a Forever. Megindokolom miért.

Mellékes bevétel

Rengeteg teher nyomja ennek a generációnak a vállát. Világszerte növekszik a diákévek alatt felvett hitelek súlya. Sok ember kényszerből keres másodállást, hiszen a bevételeik nem, vagy alig fedezik kiadásaikat, legalábbis nem kiszámítható módon.

Az idő pénz

Egy Forever Üzleti Partner státusz mellékállásként szinte a “szemét időből” csinál pénzt. Kapcsolatfelvételre, kommunikációra épül, így akár a munkahelyi kávézások, az ingázás pénztermelő tevékenységgé válhatnak. Saját tapasztalataid, élményeid átadásával különösebb plusz idő befektetése nélkül kereshetsz pénzt. Ha meg mégis befektetsz némi időt és kevés pénzt mondjuk hétvégi képzéseken való részvételre, ezt a hatást hatványozhatod.

Tetszik a cikk. Hol értesülök róla, ha új cikk jelenik meg?

Kell cél

Saját tapasztalatból mondom, a korábbi generációkban aránylag kevés ember rendelkezik konkrét céllal. Viszont egyre több tanulmány mutatja ki, hogy az Y-generáció olyan cégeket keres, ami fekszik a céljaiknak, hivatásuknak. Norma, hogy felfedezzék, mit tud adni nekik egy cég. Nehéz olyan munkahelyet találniuk, ami tényleg egyezik a hivatásukkal, és mivel a felmondás sokszor pénzügyileg nem járható út, olyan másodállást keresnek, ahol megélhetik céljaikat.

Életcél

Erre a Forever teljesen megfelelő. Akár mások segítése a cél, akár az önmegvalósítás mondjuk a vezetővé válásban, akár a rendezett anyagi körülmények megteremtése, akár a nyugodt nyugdíjas évek előkészítése, akár az utódokról való hosszútávú gondoskodás a Forever rendelkezésre áll. Ahány üzleti partner, annyi cél. Arról meg, hogy mit tud adni ez a cég, rengeteget olvashatsz ebben a blogban is.

Fejlesztik magukat

Az Y-generáció elkötelezett, hogy új készségeket tanuljon, folyamatosan fejlessze magát. Nem túl meglepő: minden eddiginél instabilabb világban élünk munkaszempontból, a fejlődés annyira gyors, hogy pár év múlva olyan munkakörökben fogunk dolgozni, amik ma még nem is léteznek.

Önfejlesztés

A Forevernél rendkívül széles képzési rendszer áll rendelkezésedre a kezdő szinttől a Forever Akadémia egyetemi szintű előadásaiig. Ráadásul mindezt egy rendkívül kurrens iparágban, ami a kapcsolati marketingre és az online jelenlétre épül, és a felfutása még csak most várható  igazán. Nézz csak körül Eric Worre oldalán, és csodálkozz!

Rugalmas felfedezés

Az Y-generáció tagjai imádnak utazni. Szeretik felfedezni a világot, a rengeteg információt, ami körülveszi őket. A probléma akkor kezdődik, amikor elkezdik a kilenctől ötig tartó munkáikat, és szembesülnek vele, hogy kevés szabadnap jár egy évben.

Utazás, a világ felfedezése

Személyes tapasztalatból mondom, hogy a Forevernek ez az előnye, ami üti az összes többit. Megfizethetetlen az a rugalmas élet, amit biztosítani képes. Nem elég, hogy pénzt teremt a felfedezésre, ha sikerül főállássá fejlesztened még az időt is hozzárakja, hiszen te döntöd el, mikor és honnan dolgozol. Ráadásul az ösztönző programok keretében cégköltségen is lehetőséget teremt a világlátásra.

És akkor még nem is szóltam arról, hogy az üzlet globális. A világ mintegy 160 országában van jelen a cég. Amellett, hogy online ki tudod használni azt az előnyt, hogy a világon mindenütt lehet üzleti partnered, saját baráti körömben is akad olyan, aki egyik pillanatról a másikra a Karib-tengerre helyezte át a székhelyét. Onnan folytatja üzletét.

Nem is értem, ha ilyen gondolatok foglalkoztatnak, miért nem kerestél már meg minket? Gyere most!

Nem szeretnél lemaradni semmi érdekesről?
Legyél tagja Facebook csoportunknak!

Vajon jól áll neked ez a vállalkozás?
Teszteld most játékosan, minden kötelezettség nélkül, érdemes-e belevágnod velünk egy életre szóló kalandba!

A csapatba akarok tartozni!

Megérdemlem a jó minőséget, ide vele!
Print Friendly, PDF & Email

Szólj hozzá! Facebook fiókoddal egyszerű.