A cikket várhatóan 6 perc alatt tudod elolvasni.

Hogyan lesz Škodából Volvo?

X7 már a nyáron nyűglődött 
Más kombi lehet? kérdezte a srác az autótelepen
Év végén nem egyszerű eljutni Kistarcsára

Az előző héten elmesélt gyémánt minősülés és az OMÉK után hozzáláttunk járműparkunk megújításához. Szegény X7, a Škoda Forman már a nyár folyamán sokat betegeskedett, nekünk viszont stabilan megbízható autóra volt szükségünk. Ezért bármennyire szerettük, mennie kellett.

Ekkorra már ott függött lépcsőházunk falán a célfalunk. Szépen ki volt tűzve rá egy kombi Škoda Fabia képe, mint következő lépés. Mellette egy Volvo V40 kombi képe díszelgett, mint távlati terv. Amikor Edit az első szalonnasütésünk alkalmával nálunk járt, gratulált, milyen szép ezüst, bőrüléses Volvónk lesz. Tájékoztattuk, hogy az kizárt, csak a típus stimmel, mivel egyikünk sem szereti az ezüst színű autókat, Viki meg különösen nem szereti a bőrülést. Edit mosolygott, és javasolta, cseréljük le a képet, met ha ez marad, bizony ilyen lesz. Ekkor mi mosolyogtunk.

Elindultunk Škoda Fabiát vadászni

Egyvalamiben megegyeztünk: csak kombi autó jöhet szóba. Állandóan annyit cuccoltunk, hogy kisebb jármű frusztrált volna minket. Jó melankolikushoz illően összegyűjtöttünk 5 jelöltet a használt autó hirdetési portálokról, rangsorba raktuk, és elindultunk megnézni őket. Nem egy napba telt. Nagy meglepetésünkre rosszabbnál rosszabb autókra bukkantunk, a hirdetések nem igazán fedték a valóságot. Amikor a Formant vettük, még jobb volt a helyzet.

Tetszik a cikk. Hol értesülök róla, ha új cikk jelenik meg?

Egyik nap, a negyedik jelölt után vakargattuk a fejünket az M5 kivezető mellett. Az ötödik autó Cegléden volt. Addig tanakodtunk, míg nekilendültünk, és leautóztunk Ceglédre. Cegléden aztán várt ránk egy roncs. Esküszöm, mind a négy kereke más volt. Az autókereskedő srác látva megdöbbenésünket halkan megkérdezte: más kombi nem lesz jó? Mire gondolsz?  – kérdeztük. Van egy gép a telep túlsó felén, amit megmutatnék. Jó rendben, mit veszíthetünk?

A telep túlvégére érve földbe gyökerezett a lábunk. Ott állt egy ezüst, bőrüléses Volvo V40. Biztosítottuk a srácot, mi is gondoltunk erre, csak nincs rá keretünk. Erre benyögött egy árat, ami hihetetlen volt. Majd egy éve ott állt az autó, meg akart szabadulni tőle. Keresztben repedt volt a szélvédője. Felvetettük, hogy akkor ez nem fér bele a büdzsénkbe. Sebaj, kicseréli bérmentve. Gyanús volt, ezért kértünk három napot. Ezalatt végigkérdeztük a Volvo képviseletet és minden fellelhető szerelő ismerősünket, ugyan mi lehet a baja a kocsinak. Mind azt mondta, vegyük meg. Így apámmal megerősítve ismét megjelentünk Cegléden. Így lett a Škoda Fabiából Volvo V40 ezüst színben, bőrüléssel. Rendszáma után a Joseph nevet kapta a keresztségben.

Mindig gondold végig, milyen célokat tűzől ki magadnak, mert teljesülnek! Pont úgy, ahogy kitűzted. Érdemes pontosnak, nagyon pontosnak lenned.

Volvo V40 - Joseph

Kiadványok

A supervisor minősülés és a kocsi megszerzése után nem szúrt tovább a szög, szépen leültünk, mint az iszap. A főállásainkból származó pénzből fedeztük a kiadásainkat, a Forever pénzből a kocsirészletet. Köszöntük, jól voltunk.

Én ősszel a kiadványok ellenőrzésével és javaslatok összeállításával töltöttem az időmet. Akkoriban még minden vásárlásnál megrendelő lapot kellett kitölteni. Éppen végeztem, mikor az összes kiadványt lecserélték. Ez frusztrált, de az újak sokkal jobbak voltak.

Katrin Bajri először Lakitelken

Novemberben megérkezett Katrin Bajri dupla gyémánt menedzser Lakitelekre. Ő érte el a világon leggyorsabban ezt a szintet. Roppant kíváncsi volt, hogy a rákba lehet az, hogy Berkics Miki még csak nem is gyémánt, mégis kenterbe veri Európát és a világot a Profit Sharing csekkje – úgymond 13. havi fizetés – nagyságával.

Megdöbbentünk. Képzelj el egy poroszos fellépésű német hölgyet szorosra rakott konttyal, kosztümben, aki egy matematikai gépet felrajzolva pattogó hangon adja elő, hogyan lesz egy emberből 90 nap alatt manager, vagy megy a levesbe. Most nem írom le, hogy kezdtük el becézni, kérdezd meg személyesen tőlem.

Ő is megdöbbent. Egyszerűen nem értette, hogyan lehetséges, hogy ez a fegyelmezetlen, rosszul öltözött társaság az egekbe emeli Mikit és viszont. Erősen töprengeni kezdett.

Az egész lakitelki képzés a nizzai rally-ról szólt. Nagyon befészkelte magát a fejünkbe, de jó lenne…

Dusty Greene

Ez idő tájt sajnos egy szomorú szenzáció hasított bele a Forever életébe. Elhunyt Dusty Greene európai igazgató. Mi nem ismertük őt személyesen, de sokaknak a környezetünkben közeli barátja volt. Szomorúan kellett rádöbbennünk, a termékek sem csodaszerek, van amikor nem tudnak segíteni, csak az életminőséget, az elmúlás kínját enyhíteni. A Jonathan napon néma felállással és egy összeállítással emlékezett rá a magyar Forever társadalom.

Dusty Greene
Editék a műsorvezetők a Jonathan napon

Utolsó Jonathan nap a kézilabda csarnokban

Végleg kinőttük a népligeti kézilabda csarnokot. Az utolsó alkalom viszont nagy durranás volt csapatunk számára: Editék teljes családja volt a műsorvezető. Pazar műsor volt, fellépett a Kormorán, a Forever partnereiből verbuválódott Barbadensis Rock Band, ami a mai napig felejthetetlen, és Berkics Miki is énekelt. Méltóképp búcsúztattuk a csarnokot.

Nehéz volt eljutni Kistarcsára

Évzáró vacsora hóakadállyal

Hamar összeszoktunk a Volvóval. Olyan érzés volt közlekedni vele, mintha a nappali gurulna velünk. Komolyan figyelni kellett, hogy ne menjünk vele túl lassan, kényelmesen. Vikit gyakran kérdezték, hogy bír ezzel a nagy autóval. Ő meg élvezte, főleg a szervokormányt. Viszont hamarabb vizsgáznunk kellett összeszokásból, mint gondoltuk.

Berta Marika évzáró vacsorát hirdetett Kistarcsára. Már akkor is minden percünket kihasználtuk, így elmentünk apósomhoz karácsonyi ebédre Esztergomba. A ház egy roppant meredek emelkedő közepén van, és akkor még csak félútig volt aszfalt, a maradék szakaszon zúzott kő az agyag talajon. Amikor felmentünk, száraz volt az út. Miközben ebédeltünk leesett 10-15 centi hó. A kő csúszott az agyagon, a hó csúszott a kövön, a kocsi csúszott a havon, mindez meredeken lefelé. Vagy háromnegyed óráig tartott a 800 méter út a lejtő aljáig, és remegett a lábam. Elindultunk a 10-es úton, és mindenütt árokba csúszott kamionokkal találkoztunk. Fel kellett vennünk Bíró Katiékat is Békásmegyeren, így 2,5-3 óráig tartott az út Kistarcsáig. Nem adtuk fel, odaértünk. A többiek megtapsoltak.

A következő év elején nagy elhatározásunk született, és véghez is vittük. Elmesélem.

Nem szeretnél lemaradni semmi érdekesről?
Legyél tagja Facebook csoportunknak!

Vajon jól áll neked ez a vállalkozás?
Teszteld most játékosan, minden kötelezettség nélkül, érdemes-e belevágnod velünk egy életre szóló kalandba!

A csapatba akarok tartozni!
Print Friendly, PDF & Email

Szólj hozzá! Facebook fiókoddal egyszerű.