A cikket várhatóan 6 perc alatt tudod elolvasni.

Mi az a 3 érzés, ami hozzásegít téged egy sikeres network marketing üzlethez?

Nem termékeket adunk el, megoldásokat értékesítünk
Emberszeretet, kitartás, lojalitás

Szeresd, amit csinálsz!

Sokan kérdezik tőlünk, akik kacérkodnak egy network marketing üzlet indításával, mi kell ahhoz, hogy sikeresek legyenek. Mások csak úgy fogalmazzák meg kételyeiket, hogy közlik velünk: ők nem “olyanok”. Amikor visszakérdezünk, mégis milyenek, akkor mindig előjön, hogy nem tudnak meggyőzni embereket, nem tudnak eladni semmit, nem nyomulósak.

Nagyon meglepődnek, amikor azt mondjuk, ezekre itt nincs szükség. Igen, a vége az, hogy termékek gazdát cserélnek, de ezt nem a “hagyományos” úton érjük el. Semmi aloét tessék óccsóért, vedd már meg, mert addig nem megyek sehová, míg nem veszel valamit stb. Persze vannak olyan “kollégáink”, akik így tesznek, de az ő üzletük átlagos élettartama valahol két hét és másfél hónap közt van. Mi 13 éve vagyunk a pályán.

Nem eladunk, értékesítünk

A megoldás kulcsa valahol ott van, hogy mi nem termékeket adunk el, hanem megoldásokat értékesítünk. Zseniális a magyar nyelv: értékesítünk, azaz értéket adunk valaminek, aminek folytán a partner meg akarja szerezni azt magának, mert érzi, szüksége van rá.

Tetszik a cikk. Hol értesülök róla, ha új cikk jelenik meg?

Hozzánk nem úgy szoktak érkezni az emberek, hogy 2 Forever Arctic Sea-t, 3 Aloe Liquid Soap-ot és 2 Aloe Vera Gelt kérek szépen, hanem valahogy úgy, hogy figyu, gallyra ment a vállam, a doki összerakta, meg ellátott instrukciókkal, van valamid, amivel még meg lehet támogatni az ügyet? Vagy hogy sajnos lusta disznó vagyok, van rajtam látszatra 20 kiló plusz, van valami megoldásotok rá? Mi elmondjuk mit tudunk, mit nem tudunk, és ha elhatározta magát, segítünk neki megvásárolni a Forevertől a szükséges termékeket.

Tapasztalatunk szerint ahhoz, hogy ezt a rendszert sikeresen működtessük, három érzésnek kell uralkodnia rajtunk: emberszeretet, kitartás, lojalitás.

Emberszeretet

No ezt nem úgy kell érteni, hogy minden partnernek a nyakába borulunk és testvéri csókokkal árasztjuk el. Írtam már erről egy szösszenetet. Mindenesetre ha kerülöd az embereket, és nem akarsz és tudsz változtatni ezen, akkor ez sajnos nem a te üzleted. Mi mindennap foglalkozunk más emberek problémáival attól kezdve, hogy nem jó ízű a gél odáig, hogy hová rakja a gyereket, hogy el tudjon jönni Sikernapra, merthogy ez a dolgunk. És a legtöbbször élvezzük.

Kitartás

Ez több fronton szükséges.

Egyrészt, aki tanácsot kér tőlünk, nem azonnal lesz vevő. Átrágja, megemészti, kritikával illeti, és végül szerencsés esetben elfogadja a tanácsunkat. Ez a folyamat tarthat percekig, órákig, napokig, de akár évekig is, volt már ilyen a praxisban.

Változz meg, szeresd az embereket!

Másrészt munkatársaink sem úgy lettek, hogy becsöngetett valaki, és közölte, velünk akar dolgozni. Volt ilyen is, bármilyen meglepő. A zöme azonban elkezdett terméket fogyasztani, jó volt neki, ezt elmondta másoknak, végül rájött, ebben a bizniszben pénz is van. Meg sok minden más, ami máshol nincs. Nekünk meg ki kell böjtölni, mire rájön. Ez jellemzően hónapokat, éveket vesz igénybe.

Harmadrészt az üzletmenet nem mindig fenékig habos torta. Emberekkel dolgozunk, az emberi kapcsolatok kiszámíthatatlanok, mindig közbejöhet valami. Nekünk speciel háromszor kellett újraépíteni az üzletünket váratlan események miatt. Mint a mocsári király a Gyalog galoppban: elnyelte a mocsár a váram, újraépítettem. A második is elsüllyedt, a harmadik leégett, összedőlt, aztán süllyedt el, de a negyedik megmaradt. Sokszor lett volna okunk kiszállni, mint ahogy sokan meg is tették. Csak akkor nem olyan lenne az életünk, mint most.
A lényeg, hogy mindig eggyel többször állj fel, mint ahányszor elesel.

Tarts ki!

Lojalitás

Nem kell vakhűséget fogadni a cégnek, mindenen keresztül követni a vezért, még ha Rex Maughan is az. Elsősorban magunkhoz, a meghozott döntéseinkhez vagyunk lojálisak.

A termékeket kipróbáltuk, megtapasztaltuk a hatásukat, megszerettük. Csak azt ajánljuk tovább, amiről meg vagyunk győződve róla, hogy jó. Másrészt viszont 100% termékhasználók vagyunk. Ez azt jelenti, hogy amiből van sasos, azaz Forever termék, abból azt használjuk. Szép is lenne, ha más tusfürdővel zuhanyoznánk, más borotvahabbal borotválkoznék, más C vitamint szednénk. Mintha Mercedes kereskedőként BMW-vel közlekednénk. El tudod képzelni? Tőlünk vennél Mercedest?

Megtapasztaltuk a marketing, üzleti rendszert is. Az elején alaposan tanulmányoztuk, ellenőriztük, azóta kitartunk mellette. Többször volt a Foreveres időnk alatt, hogy jött egy cég, és elkezdett Forever partnereket halászni. Volt olyan is, amelyiknek egészen nagy vezetők is bedőltek. Mi ilyenkor mindig megvizsgáltuk, miről van szó. Egyszer sem találtunk a Foreverhez foghatót. Maradtunk. Még nem hallottam olyanról, hogy valaki innen elment, és máshol kiemelkedően sikeres lett. Lehet, hogy van, még nem hallottam róla. Olyat már saját szememmel láttam nem is egyszer, hogy visszajött a Foreverhez. Sajnálatos, hogy egyik sem lett ugyanolyan sikeres itt sem, mint előtte.

Szeresd, amit csinálsz!

Figyelemre méltó, hogy a Forever vezetőinek döntő többsége évtizedek óta a cégnek dolgozik. Régiónk ország igazgatója, Dr. Milesz Sándor és ügyvezető igazgatója, Lenkey Péter is közéjük tartozik.

Én úgy vélem, ha ez a három érzés a te lelkedet is megragadja, jó esélyed van egy sikeres network marketing üzlet birtoklására.

Nem szeretnél lemaradni semmi érdekesről?
Legyél tagja Facebook csoportunknak!

Vajon jól áll neked ez a vállalkozás?
Teszteld most játékosan, minden kötelezettség nélkül, érdemes-e belevágnod velünk egy életre szóló kalandba!

A csapatba akarok tartozni!

Megérdemlem a jó minőséget, ide vele!
Print Friendly, PDF & Email

Szólj hozzá! Facebook fiókoddal egyszerű.