A cikket várhatóan 5 perc alatt tudod elolvasni.

A rendezvények segítenek neked

A kis, helyi találkozóktól az erőteljes globális összejövetelekig
Képzés, személyes fejlődés, élmény
Nemcsak a Google-nak fontos, hogy a látogatók jó élményeket szerezzenek

Aki először találkozik network  marketing rendezvénnyel életében, nagy eséllyel megdöbben. Kétségtelen, nem az eddig megszokott élményeket kapja aki eljön egy ilyen eseményre. Ezek az alkalmak azonban rendkívül hasznosak mind a network marketing cég, mind üzleti partnerei számára, és nem véletlenül olyanok, amilyenek. Lássuk miért!

A rendezvények a közvetlen értékesítés meghatározó összetevői

Mindegyik network marketing cégnek megvan a maga rendezvény ritmusa a kis, helyi találkozóktól az erőteljes nemzeti vagy globális összejövetelekig. Ennek fő célja, hogy fenntartsa a produktivitást az egész év folyamán. Ha jól szervezik az eseményeket, akkor azok segítik tájékoztatni a jelölteket, világosan kinyilvánítják a cég küldetését és arculatát, és felépítenek egy érzelmi kötődést az üzleti partnerek és a cég között. Ez utóbbira a cégnek mindenképpen szüksége van a rendszer lényegéből adódóan.

Az üzleti partnerek, akik részt vesznek egy rendezvényen képzésben és személyes fejlődésben részesülnek, ami képessé teszi őket, hogy sikeresek legyenek a cég gondosan megtervezett értékesítési rendszerében.

Tetszik a cikk. Hol értesülök róla, ha új cikk jelenik meg?

A rendezvényeken való részvétel önkéntes. Így a cégeknek komolyan dolgozniuk kell rajta, hogy mindig értéket kapjanak, akik részt vesznek rajtuk, máskülönben nem térnek vissza többé. Ezért aztán felvértezik a résztvevőket a kellő ismeretekkel, hogy sikeresen építsék saját üzletüket, csepegtetnek egy kevés önbizalom erősítést, és reális üzletépítési célokat állítanak eléjük, amivel a következő rendezvényt is felépítik előttük, ahol az egész kezdődhet elölről. Minden rendezvénynek kell tartalmaznia három elemet, ami segít előmozdítani az üzletet: motiváció (ösztönzés), lelkesítés (elismerés) és oktatás (tréning). Az egészet olyan formába öntik, hogy élményt adjon a résztvevőknek.

Általában mindenki a terem hátsó felében kezdi a rendezvények látogatását, és fokozatosan, eseményről eseményre haladva kerül előrébb. Természetesen ahogy más üzleteknél sem, itt sem lesz mindenki sikeres. A rendezvények látogatásával viszont drámaian növelheted az esélyét annak, hogy te az leszel.

Természetesen az események nem csak a cégnek fontosak, hanem az üzleti partnereiknek is. Olyannyira, hogy cégvezetők meglátása szerint három fő motivációja van az értékesítési vezetők teljesítményének: az első az anyagi megbecsülés, a második az elismerés, a harmadik a megfelelő szakmai rendezvények megléte és színvonala.

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded. For more details, please see our Adatkezelési tájékoztató.
I Accept

Világraszóló rendezvények

Szinte minden cég minden évben de legalább kétévente rendez egy világméretű rendezvényt, ami kijelöli a következő év kereteit a cég mondanivalója, fókusza és irányítása terén. Ezek az alkalmak azért is olyan nagyon fontosak, mert azok az értékesítők, akik úgy érzik, valami nagyobb ügyhöz tartoznak, mint csupán a saját üzletük, sokkal inkább elkötelezettek és sokkal jobban elkötelezetté tudnak tenni másokat. Ez mindkét fél számára fontos. A rendezvények az egész partneri körnek kollektív összetartozás érzést adnak, a világ minden szegletéből érkező emberek egyaránt büszkén kinyilváníthatják tagságukat.

Nem csupán a cégek rendeznek eseményeket

Egy igazán sikeres rendezvény rendszerhez léteznie kell egy szoros partneri kapcsolatnak a cég vezetői és a vezető üzleti partnerek között. Általában a vezető üzleti partnerek szervezik a helyi és regionális rendezvényeket. Ezek közvetlenül emelik a toborzás hatékonyságát és fokozzák az üzleti partnerek értékesítési eredményét.

A stratégiailag időzített és szervezett rendezvények előmozdítják egy szoros kapcsolat létrejöttét az értékesítők, a vezető értékesítők és a cég vezetése között. Az okosan összeállított szórakoztató és izgalmas események fejlesztik a barátságot, a bajtársiasságot a tagok között, és megújítják az üzleti lehetőség iránti elkötelezettséget. Az egyik legfontosabb mozgatórugó az emberek életében a “valahová tartozás” érzése.

Az üzleti partnerek maguktól is sokat tesznek a csapatérzés és a közös cégkultúra kialakításáért. A csapatok nagy rendezvényeken egyenruhát, megkülönböztető jelzéseket hordanak, hogy kifejezzék összetartozásukat. Szoros kapocs fűzi őket ezáltal egymáshoz és a céghez.

A rendezvények rendszere összefonódott egyvelege a küldetésnek, az értékeknek, kultúrának, szenvedélynek, amik együtt érzelmi élményt nyújtanak, ezáltal újra felvillanyozzák a partnereket és lenyűgözik az érdeklődőket. Mint az esküvők vagy az évfordulók az éves nagy rendezvények szoros érzelmi kötődést generálnak az üzleti partnerek és a cég között, és a cég valamint a termékek nagyköveteivé, szószólóivá teszik őket, ami mindkét félnek előnyös. Ha eljössz, neked is.

Nem szeretnél lemaradni semmi érdekesről?
Legyél tagja Facebook csoportunknak!

Vajon jól áll neked ez a vállalkozás?
Teszteld most játékosan, minden kötelezettség nélkül, érdemes-e belevágnod velünk egy életre szóló kalandba!

A csapatba akarok tartozni!
Forrás:
  • http://directsellingnews.com/index.php/view/the_rhythm_of_events#.WaqmG8hJbIW
Print Friendly, PDF & Email

Szólj hozzá! Facebook fiókoddal egyszerű.