A cikket várhatóan 6 perc alatt tudod elolvasni.

Új fejezet a Forever történetében

Megtörtént, ami még nem
Gregg Maughan jelentős változtatásokat jelentett be az üzletpolitikában
Elsőre meglepődtünk, de rájöttünk, jó lesz ez

Augusztus elején Gregg Maughan nagy bejelentést tett. Több olyan változás történik az üzletpolitikában, ami megváltoztatja a játékszabályokat. Elsőre meglepődtünk, de némi töprengés után hamar rájöttünk, hasznosak a változások. Világosan elkülönítik a pusztán fogyasztókat az üzletépítőktől és tisztítják a hálózatot.

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded. For more details, please see our Adatkezelési tájékoztató.
I Accept
A videónak magyar felirata van.

A cég közleménye alapján tekintsük át a változásokat!

A Novus Customer-ek (új vásárlók) nem résztvevői többé a Forever Marketing Tervének

Novus Customernek azokat az új vevőket nevezik, akik még éppen csak megkapták Forever partnerkártyájukat, még nem értek el egyetlen üzleti szintet sem. Őket ezután deklaráltan nem tekintik Forever Üzleti Partnernek, amíg el nem érik az első üzleti szintet.

Tetszik a cikk. Hol értesülök róla, ha új cikk jelenik meg?

Más országokban van olyan lehetőség, hogy a vásárlók partnerkártya igénylése nélkül egy-egy terméket rendeljenek kiskereskedelmi áron a Forever Üzleti Partnerek webshopjain keresztül magától a cégtől. Ez Magyarországot nem érinti.
A partnerkártyával rendelkező Novus Customer-ek náluk lényegesen kedvezőbb áron vásárolhatnak a saját webshopjukban.
Ezt a két kategóriát ezúttal nem tekintik a Marketing Terv résztvevőinek. Ebből eredően ők a továbbiakban nem léptethetnek be senkit a hálózatba.

A Forever Üzleti Partnereket, akik már legalább az első üzleti szintet elérték, a marketing terv résztvevőinek tekintik, mert jutalékot kaphatnak a kiskereskedelmi vásárlók és a Novus Customerek részére értékesített termékek után, ugyanígy bónuszt kaphatnak a Forever Üzleti Partnerek szponzorálása során keletkezett forgalom után.

Lényeges újdonság, hogy az a Novus Customer (új vásárló), aki 6 egymást követő naptári hónapban nem vásárolt, automatikusan törlésre kerül a Forever adatbázisából. Mielőtt ez megtörténik, e-mailt fog kapni figyelmeztetésül. Törlés után azonnal igényelhet új partnerkártyát akár új szponzor (segítő Független Üzleti Partner) közreműködésével.

A Független Üzleti Partner státuszt el lehet veszíteni 3 év teljes inaktivitás után

Az a Forever Üzleti Partner, aki 36 egymást követő naptári hónapban nem vásárolt, automatikusan törlésre kerül a Forever adatbázisából.
Azon Forever Üzleti Partnerek, akik nem vásároltak 3 éven keresztül, inaktivitásukkal bizonyították, hogy nem érdeklődnek sem a termékek, sem a lehetőségek iránt, amelyet a Forever Living Products kínál. Csupán a Forever Üzleti Partnerek számát növelik az adatbázisban.

Ók is e-mail-t fognak kapni a törlést megelőzően. Ők is azonnal szponzorálhatók, akár más szponzornál is, de nulláról kezdik, nem kapják vissza a korábbi szintjüket, sem alsóvonalukat.

A továbbiakban a partnerkártya tehát csak abban az esetben szól örök életre, ha Novus Customerként legalább 6 havonta, Független Üzleti Partnerként legalább 3 évente gazdája megejt legalább egy minimális vásárlást. A partnerkártya a továbbiakban sem jár semmilyen költséggel.

Egy létező Forever Üzleti Partner újraszponzorálható egy másik szponzor alatt 12 hónap inaktivitás után. Ezzel a várakozási idő felére csökken.
Ha egy Forever Üzleti Partner 12 hónapig teljesen inaktív, de lelkesen szeretne újrakezdeni egy másik felsővonalnál, az arra utal, hogy az előző felsővonal kevés, vagy semmilyen figyelmet nem fordított a fejlődésükre a cégnél.
24 hónapot váratni a Forever Üzleti Partnereket újraszponzorálásra túl sok időnek tűnt ahhoz, hogy fenntartsuk az érdeklődésüket és lelkesedésüket.
Hogy korrekt legyen az eljárás az eredeti felsővonallal, 12 hónap áll rendelkezésükre, hogy segítsék Forever Üzleti Partnereiket beilleszkedni és a csoport értékes tagjává válni.

Nemzetközi Üzletpolitika

A vezetők sem tétlenkedhetnek, ha bónuszokat akarnak kapni csoportjaik után

Azok a menedzserek, akik a Vezetői Bónuszra minősítő minimális forgalmat egy éven át nem teljesítik, véglegesen elveszítik összes menedzseri vonalukat, akik feljebb csúsznak az eggyel feljebb levő, ténylegesen dolgozó menedzserhez.

Ezek a menedzserek nem törekednek arra, hogy olyan üzletet építsenek ki, amely méltó a Vezetőségi Bónuszra. Ilyen esetben, gyakran a hálózatban felettük álló menedzser lép közbe, hogy építse és támogassa a nem-minősült menedzserek szponzoráltjait. Azonban amint ők jelentős eredményeket érnek el, az inaktív menedzser közbelép, hogy bezsebelje a Vezetőségi Bónuszokat. Így a ténylegesen dolgozó menedzserek nem kapnak méltányos kompenzációt az erőfeszítéseikért. Ez a változtatás segít majd féken tartani a vezetőségi bónuszok tisztességtelen „bezsebelését”.

Ha a nem dolgozó menedzser új erőre kap, és újabb menedzseri vonalat hoz létre, jogosulttá válhat a Vezetőségi Bónusz minősülésre az új menedzseri vonalon. Azonban, ha újabb egy évig nem teszi le a minimum munkát miután az új menedzseri vonalat létrehozta, azt a vonalat is elveszíti.

Véleményünk szerint a változtatások igazságosak, serkentik az életet, dinamikussá teszik a hálózatot, lecsapolják a pocsolyákat. Izgatottan várjuk a munkát az új szabályok szerint.

Nem szeretnél lemaradni semmi érdekesről?
Legyél tagja Facebook csoportunknak!

Vajon jól áll neked ez a vállalkozás?
Teszteld most játékosan, minden kötelezettség nélkül, érdemes-e belevágnod velünk egy életre szóló kalandba!

A csapatba akarok tartozni!

Megérdemlem a jó minőséget, ide vele!
Print Friendly, PDF & Email

Szólj hozzá! Facebook fiókoddal egyszerű.