A cikket várhatóan 3 perc alatt tudod elolvasni.

Vajon kinek a véleményére érdemes adnunk?

Véleménye mindenkinek van
Vajon azonos súlyú a sikertelenek és a sikeresek véleménye?
Alakítsd ki a személyes meggyőződésed!

Nagyon sokszor előfordul, hogy a csapatba bekerülni szándékozó jelölt úgy dönt, tart egy röpke közvélemény kutatást a lehetőségről és a termékekről. Vajon megéri-e elindulni, van-e szükség a környezetében a termékekre? A lehető legrosszabbat teszi – magának.

A molnár, a fia meg a szamár

Talán emlékszel még arra a mesére, amikor a molnár és a fia elindulnak a piacra eladni a szamarat. Először viszik a szamarat, de találkoznak egy emberrel, aki ezt helyteleníti, és kineveti őket. A végén már mindenféle verzióban ülnek a szamáron, de mindig akad egy nevető, helytelenítő ember. Közös tulajdonságuk, hogy egyiknél sincs szamár, nem saját tapasztalatból beszélnek. A végén a molnár és a fia felszívják magukat, és saját, eredeti elképzelésük szerint mennek tovább a vásárra.

Magyarország a 10 millió fociszakértő hazája. Mégis előfordul, hogy még a kazah válogatott is megver minket. Ez a 10 millió fociszakértő természetesen sok minden máshoz is ért. A network marketinghez is.

Tetszik a cikk. Hol értesülök róla, ha új cikk jelenik meg?

Ha tehát elkezdesz kérdezősködni üzleti indulásod előtt, annyiféle véleményt kapsz, ahány embert kérdezel. Népünk jelleméből adódóan természetesen főleg negatívakat. Megtudhatod, milyen sokféleképpen bukhatsz bele ebbe az üzletbe. Mert hiszen a keresztapád unokaöccsének a felesége is akkorát bukott, mint ide Lacháza.

Kérdezz mást!

Javaslom, ilyenkor próbálj első kézből információt szerezni, vajon keresztapád unokaöccsének felesége egyáltalán elkezdett-e dolgozni, és ha igen, mit tett – vagy éppenséggel mit nem tett – a bukás okaként. Vagy mondok jobbat.

Kérdezz olyanokat, akik sikeresek az üzletben, legalább egy kevéssé. Mi az oka annak, hogy ők mégsem buktak el a sötét jóslatok ellenére? Mit tettek ezért? Legjobb, ha azt kérdezed, aki felajánlotta neked a lehetőséget. Ő már biztosan sikeres valamennyire, hiszen felkeltette az érdeklődésed…

Azt is mondom, a termékek esetében ne hallgass senkire. Próbáld ki magad őket, és hallgass a tapasztalataidra! Meg az ösztöneidre.

Járd a saját utadat saját vélemény szerint

Járd a saját utadat!

Tovább megyek. A network marketing alapja a másolódás. Az első időkben mindenképp tedd azt, amit a mentorod, megszólítód mond! Emellett járj rendezvényekre, hallgass meg minél több sikeres embert! Akivel tudsz, beszélj személyesen is. A hallottakat mindenképp beszéld át a mentoroddal. Szívd magadba az információt!

Idővel kialakíthatod saját, személyes stílusod, amiből kifejlődhet személyes márkád. Ekkor már biztosan sikeresnek mondhatod magad.

Nem kell, hogy mások véleménye béklyóba kössön téged. Ha ki tudod alakítani saját, személyes meggyőződésed, nyert ügyed van.

Nem szeretnél lemaradni semmi érdekesről?
Legyél tagja Facebook csoportunknak!

Vajon jól áll neked ez a vállalkozás?
Teszteld most játékosan, minden kötelezettség nélkül, érdemes-e belevágnod velünk egy életre szóló kalandba!

A csapatba akarok tartozni!

Megérdemlem a jó minőséget, ide vele!
Print Friendly, PDF & Email

Szólj hozzá! Facebook fiókoddal egyszerű.